drugs addict ?

drugss ? ' K ' laa palengg popular dalam kalangan remaja skrg .
knpe ? pelikk ke aku tetibe sentuh bab ni ? act aku pun tataw sebenaa nyer knpe ...
nak kate aku amek , silap lah , aku tak amek kud , HAHA
eh best ke amek sume ni ? saje tnye ,
kalau ad advantages , nak jugak :D
haissssshhh . kuad terpengaruh tol kn kn ? haaaaa ,

sebenaa nyer aku nak storyy moryyy yg smlam lepas mauliddd .
dalam kol 2 lebyyy , aku keluaa dgn adek aku ( izzudin zulfakar )
enjoyyy gyle smlam , kteorg masing2 ad probss , tp tak reti nak share dgn org .
so , kteorg buad keje gyle . smpai melayang kepale ,
baru sebat 2 botol dah nak gyle , dah laa aku goncang air uh =)
terus melewehhh. HAHAH . seronok .
balekkk jeh nak muntah2 , jalan punn dah dah tak betol
HAHHAH . sengal kan ? ni sume tension punye pasai .
menyesal gembire sedih sume ad , taktau lah knpe .
seriously aku rendu kau , plus aku kesian tguk adek aku sorng ni ,
kalau la adek aku ni gentle ,dah lame dy nages depan aku ,
tp aku tau dy kuat smgt even masala dtg bagai nak rak ,
aku kenal sgt kau , lg nak di campo dgn masala baba n mama ,
kalau si dy jgn ckp la , kau pure2 macho depan aku kn ?
adek , memang kau laki, tu aku tau
sometimes we need to let it out  , 
maybe by tears or by scream it out ,
just do the thing that can make you heart solace
relax je , ikutt cm aku , orang blaja biology ,
cekgu tunjukkn female's condom ,
aku bole menagis ? engat tak ? sbb time tu otak aku melayang
kesedihan melande diri , sumpah la .
take it easy oke dher , i always be your big brotha ,
so , you can share anything with me , 

No comments: