='( imy la ( ! )

salam , nokkkk , abe bole gylaa lah ( ! )
gyle sedeyy bilaa kwn dy ckp dkt aku yg dy dah tak gune fon =='
haiyoo . what's wrongg huhh ?? ishisshhsishhh ..
gyle sedeyhh . dah laa naa text susa ,
kadang bilaa aku text , dy off fon , second dy buzi .
bilaa dy text aku plakk tah campak fon dekat mane pun tatau ,
kne pulakk cm ni . sumpah bole sewel aku . HAHHA.
aplaa seyh . haiyooo . takpela , sabaa jhe laa .
tp aku happy sikedd bile tgukk gambaa dy leps c*** dkt T****
tyme uh dy tgah pgg fon W*** =)
* tengs to A***** A*** clssmate dy upload gamba2 =)
sagt comel macm tuan yg pegg uh :D heee ~
engatkan dy dah cmpak ke buang jhe fon uh , =='
 >> conclusion nyer , if aku tak reply text korang soriii yehhh ,
aku pgg fon sbb nak text dyy jhe , skrg dy tak pakai fon ,
if dy bz aku pun nak bz ,
pagi skola ,ptg trainin , mlam tution andd hw :o
so , dgn bangge dan takzim nye , aku jarang gune fon =)

sekian terime kasih . HAHHA

No comments: