can I know the truth ?

ARE YOU SERIOUS HAVE A RELATIONSHIP 
WITH ME ? ? i just want to know the truth .
300311 - gyle , tekak bedarah taktau kene ap , santau ke ? AHHAHA
cm seronok je kalau kne , ok GO ( ! ) bosan thap gaban .
 * kalau taktau 300311 uh hari ap , bace older post aku 
hidup aku tah pape jeh , lingkop terbongkaang terbalik semua ad ,
tp 300311 uh lah aku jd MIANG , hahahhaa ,
semua orang aku sakad , smpai nak nages si amoii uh ,
soryy dherr dherrr , sygs kau ngek <3 bebile aku mudd miang ,
aku kacaw kau lagi oke ? haaa , sian dekat amoi andd iffa :D
 .......................................................................................
310311 - haaa , lg best , cekgu B tegurrr aku , time uh ad cekgu S , haaa
terbek betoll la , ap la seyhhh , HAHHAA , bedekak punn ad 
tp kn cekguu , jgn laa ckp kuad2 cm uh  . maluu laaa dherr dherrr , adus =='
" kau ni , mcm jantan betol lah , cube la perempuan siked , pandai pulak kau pakai tudung dkat dalam sekolah "
" kau ni ad ap ? ................ "
" ................................................. "
" ..............................................................."
" kalau cekgu pegamng cmne ? , ap rase agak agak ? "
" maaiihhh , bahaye uh , apa seyh "
 tah pape je laa cekgu ni :D HAHAHAHAH bedekak aku ,
kelaka ad geram pun ad , so , tah pape laa :D


nak tido ,nanti bangun siapkan karangan BM and BI :D
cekgu sy memang syg cekguu sgt2 <3 karangan paling best dekat dunie :D

    by : azwilsonhudson

No comments: