night with her :)


Ohsemmmmm tahuu takk ? xD
smlm kita jd mcm anak terbiar dkt KSL 
semua sbb tggu gelprenn kita . hikkhikkk
date dgn dia buat kali yg ke-2 
*bukn senang nk jumpa DIVA ni . appmnt selalu kne reject ehehehhee
 
malam td dia tidurr rumah aku .
bedekak pasal homework diaa plusss dia ajar adik aku sc :)
baikk kn gelprenn kitaa ?
that's y kita sygs dia bagai nak gila . <3
layan kepla ayeeep sampai aku sendiri naik fedup . errrr !
and kesian gelprenn kitaaa , bear kawan dia koyak makin besar
*awakk , jgn lupa jahit tau . HAHAHA
makan malam sesame dgn adek kite yg sewel uh
dh la ckp awak "budak skola rendah / anak yatim"
*bodoh lah adek aku . AHHAHAHA
and sorry tau kalau smlm kita paksa awak g uma E :')
lg pun tak semua org suka AB :'D
...............................................

td dia balik and aku ad drving class .
DAMNN ! aku dah rendu dia mcm hapeee =='

i'll miss our night :')
 and have a fight with you again :')

BB , AB sayang BB tau <3
#iloveyouforever IZZAH ATIRAH J <3

No comments: