HOLLOWW :)
let's gossip with meee xD AHHAH *dushhhh poyoo*

haaa . tahuu takk , since IAJ tu balik ostel
yg teman aku senior dia . namee diaaa syaz yalll :3 eheeee <3
dia ni memang garang tp ad aku kesah ? 
aku tahu dia baik ^^ and aku puny suka lah nak kawan dengan sapeee okayyy ? :)
tp dia tgah ad prob dgn org yg dia sayang , so as a fren aku kene ad untk dia
sbb , time aku dgn kawn dia , dia la jd bahan aku utk aku ceritaa semuanyaa
kesiannn kann ? padan muka xD HAHAHAH *sorry awakkkk*

*next cerita*

4 hari gelprenn aku tak call , 
engat kn dia dah lupa aku , eheeee :3 
tp takpelaa , dia skola lg , so taknak kacau dia
to my yayangg , take a good care tauu :)
goodluck bandcomp nant . 
forever SIGS BAND <3 muuuahhh :*

*next cerita*

2 bilik , we got taktahuu artis maneee and another one is MAYA KARIN :3
eheeee :3 maya karin utk laguu english lagi satu lgu jiwanggg xD cool kn ?
*possstaklayann*
   
 KEJAPPPP !

korang nak tau tak ?
aku takpenaaa ad acct  Twitter
then tetibeee aku plan nak buat sbb nak trending kan something xD
HAHAHHA *kerjaa jahattt* so certain olang je yg tauu :) 
time try nak buat , tuu tuppp 
acct aku dah ad . weyhhh sapaa baik hati tolong buatkan ni ? ><
seramm makk tauuu 
*kirim slam apakk hangg ahhh*
ni haaa acct baruu akuuu 
 @wilsonhudson

*DONEEE* penad bebelll :3

No comments: