hellooooo everybodihhhhh ;)
whatsapppppp ? hihiii
no laa.
Assalamualaikum ;)


lama aku tak updateeee . hmmm .

aku  just nak cerite sikit sikit je ap yg jadi dalam life aku
haaa . nampak tak aku nak shareeeeeee ?
komee bilee lagi ? :D


1 ) dkt tmpat aku dah ramai yang tunjuk belang

tak faham aku , tah pape je . haaa .
kadang kadang aku nak tny dkt dyorg
ap istilah kawan dalam hidup dorg semua ?
menaikkan semangat kawan ataupun membunuh hati kawan ?
jangan selalu buat perkara tanpa berfikir
ilmu dan otak kamu akan mati lama kelamaan .
aku bersyukur kerana Allah matangkan aku lebih awal brbndng kawan" aku yg lain
aku taktahu la apa yang mereka fikirkan
mungkin aku tidak bijak dalam pelajaran
tetapi aku mampu berfikir secara rasional utk perkara yg lain
Semoga Allah menyedarkan mereka diatas ap yg berlaku .
Amin Ya Allah .


2 ) aku rindu dia . taktahu kenapa .

contact dia dah tak macam dulu .
masing masing busy tahap dewa .
ap yang aku kena buat lagi ?
hopefully relation kami ok je . ;')


3 ) aku jumpa fatihah Idris . yeahhh .

aku minat dia dah lamaaa  dan dan dan dapat jumpa dia
sooo comel . dia dah tiggi sikit
halamaakkk, dia stress dgn aku
sbb aku suka sakat dia pasal dia ad boifren baru tak gtau aku
pakk ahhh . tacinkkk laa ceniiii .
hihiiii. tak ahh . hopefully relation ni sampai ke jinjang pelamin :)
Ameen .


4 ) Appa , elok elok dkt Beijing ......

hmm , suhu gilaa ahhhh . 1 C . bolehh matibekuuuu :D
haa . elok elok di sana . semoga Allah memberkati perjalanan anda semua
Selamat pergi ke Beijing dan Selamat kembali semula ke tanah air .
Allahuakhbar ! ;)