dia yang terakhir...

Salahkah aku bersifat dingin sedangkan niat aku untuk menjaga engkau ?
Salahkah aku mencintai kau sepenuh hati ?
Salahkan aku berubah demi mempertahankan cinta kita ?

Jawapannya aku sudah pasti tapi aku hanya mahukan kejujuran daripada kau .

terima kasih sang bidadari yang pernah menatap di hati aku selama ini .
bukan mudah untuk membuat keputusan tapi engkau yang memutuskan segalanya
bukannya aku.


AWAK ,
saya perlukan sedikit masa kena final exam semakin hampir
malah dikhianati secara bertubi . terima kasih .
mungkin saya sedikit leka tapi engat tak awak pernah cakap ?

   " kita akan kejar cita cita kita bersama kan ? "
   " a'ah , cita cita memasing, tak sabar nak habis degree nk duduk dgn sayang "

sbb tu saya bersungguh belajar walaupun awak tak berada disisi saya .
saya tak pernah curang dengan awak .

sebab tu saya takut bila awak masuk alam pekerjaan.
sebab saya tahu dan kenal awak .
tiada sesiapa pun didunia ini mahukan diduakan
terima kasih diatas pergorbanan yang awak lakukan untuk sy
mungkin sy terlampau mahukan kesempurnaan dr awak
dengan kesempurnaan itulah saya akan sentiasa bersama awak
tapi itu semua hanyalah angan angan barangkali

lepas ni jangan buat lagi eh macam tu ?
jangan buat dekat orang lain okay ?
be a good girl . let me be the last person ok ?
I'll return back all your things ASAP .
no worries . keep my words and do trust me at this time
the last time or the first time maybe ? :')
Dah cukup duit nanti sy naik .

Sy tak pernah terfikir pun yang awak ada orang lain .
Sy tak pernah lupa awak walaupun sedetik .
tak pernah langsung.

terima kasih diatas keputusan yang awak sendiri buat tanpa awak sedari .
lambat laun saya akan terima apa yang diputuskan oleh awak .
dengan keadaan terpaksa .

sy cuba untuk memperbetulkan keadaan tapi awak taknak
sy nak kita bersama semula tapi awak taknak
sy nak kita sentiasa bersama sama tapi awak taknak
terima kasih . sy dah hampir jumpa jawapannya .

Dia akan sentiasa berada dihadapan mata awak .
Dia mampu jaga awak . Dia boleh melihat awak .
tapi sy tak mampu semua tu . yee sy tak mampu untuk puaskan hati awak
sy minta maaf .

sy marah awak , sy mintak maaf
sy sentuh awak , sy mintak maaf
sy buat awak marah , sy mintak maaf
sy terlampau jaga awak , sy mintak maaf
sy sayangkan awak , sy mintak maaf
sy terleka pasal awak , sy mintak maaf
sy selalu kacau awak time tidur , sy mintak maaf
sy mintak maaf diatas segala salah saya , keperluan yang saya mahukan,
sy mintak maaf , dan sy tak layak mendapat bidadari secantik awak .
sy mintak maaf .
sy mintak maaf kalau terguna duit awak , mintak halalkan segalanya
sy mintak maaf kalau terkecilkan hati awak .
sy mintak maaf sesangat .


Doakan final sy boleh jawab eh ? masehhh :)

No comments: