ApplePie SweetPie not American Pie ;p

Assalamualaikum and Hyeeeee everybodehhhhhh .
hol - lowww peopleee ;))

nak share nii , hari ni dah dua bulan aku dengan budak kat bawah ni 
kejappp cari gambar dia jap *open folder .
haaaaa *nahh tenguk bawah nii


omel kannn diaa ? aku suka pipi dia :p hehehehhe
dia suka kata aku jeles dgn pipi dia 
hehehhehe *tundukMalu :p nampak tak tuuu jeles sgt :*
nama dia Nur Farhanna . nnananaaaa oh nananaaa . ahahhaha
aku ghindu diaaa act ,
ad sesape boleh bawak aku jumpa dia ?
dekat cyberjaya , dekat CYBER , ye cyberjaya yg krikk krikk tu
bosan dohh duduk sana . haaa . 

dia tinggi dan aku pendek
dia kurus dan aku gemok
dia pandai dan aku kurengs
hehehehhe . 
tapi dia ego sbb dia fikir dia comel --' *korek edong jap*
hahahhaha . dia suka buat suara comel
tp bila gelakk, maaaihhh . jantan u'olls .
mampu kau ad gf mcm dia?
hahahahahah . 

yang sama tarikh lahir kiteorang . 13/7 
yeee tarikh tu jugaklah kiteorang together gether la braderrr .

tu jelahh . malas nak pepanjang . 
apa apa pun kan kannn ,

HAPPY 2nd MONTHSARY babyyy :*****
since 13/7 till now :p
I L O V E Y O U SAYANG :*

 *date kali kedua dekat IOI tenguk F&F tp aku tidur 

*date yg ke 3 myb nii hari last aku dkt cyber . pulangkan kereta and ni kt mamak 

No comments: